بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با فشار خون بالا

نام: عبدالعزیز Almahmeed

محل تولد: بحرین

جنسیت: مرد

سن: 55

2014 ژوئیه 14، عبدالعزیز Almahmeed به بیمارستان ما برای درمان بیماری خود آمد. 15 سال پیش، او مبتلا به بیماری کلیوی Polysistic تشخیص داده شد قبل از به بیمارستان ما، در ادرار به مدت 15 روز و ادرار را از خون 5 روز دشوار است که آمد. بعد از گذشت 40 روز از شروع درمان، تمام علائم به خوبی، به طوری که آنها می خواهند برای رفتن به خانه، به منظور کاستن از بار مالی از پزشکان در بیمارستان ما او موافقت کردند تا به خانه بروند و ادامه درمان خانگی برای تقویت اثر درمانی. در زیر برخی از اطلاعات دقیق در مورد شرایط و درمان خود در بیمارستان ما، اجازه دهید نگاهی هم.

پس از یک آزمایش از این سری، او به عنوان بیماری کلیه پلی کیستیک، اورمی، فشار خون بالا کلیه، کم خونی کلیوی، اسیدوز متابولیک، سنگ های متعدد کلیه، دیابت نوع 2، هیپرپلازی پروستات، کبد چرب، هیپرپاراتیروئیدیسم ثانویه تشخیص داده شد. سپس، با توجه به شرایط خود، ما را درمان مربوطه: درخواست طب گیاهی چینی خارجی و حمام پا دارویی برای تحریک گردش خون، استفاده از دهان گیاه چینی برای محافظت از عملکرد کلیه، را Maikang مخلوط 50 میلی لیتر سه دو بار در روز به کنترل خون و چی. موافقت با اقدامات فوق، ما نیز به شما برخی از دارو را، مانند قرص های با دوز 20mg سیمووستاتین یک بار در شب به منظور کاهش gliclazide چربی پایدار انتشار 30 میلی گرم قرص یک بار در روز به کاهش قند خون، آسپیرین 81 میلی گرم 1 را هنگامی که / روز به تسکین درد و تب، قرص آلوپورینول 100 میلی لیتر یک بار در روز به کاهش اسید اوریک، ویتامین D، 5000 IU یک بار در هفته برای تنظیم متابولیسم کلسیم و فسفر، آملودیپین 10 میلی گرم یک بار در روز به کاهش فشار خون بالا و دیگر داروهای لازم برای کمک به بیماران زندگی می کنند بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را ترک و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: بیماری kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک بالا، فشار خون ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: